reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Maroncik

Peter Maroncik

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Snažíme sa nájsť pravdu, a tá je vždy niekde inde. Zoznam autorových rubrík:  MANIFEST 2042Drobnosti zo životaSúkromnéNezaradenéZávažnosti

reklama

Drobnosti zo života

Neposiel aj Vám niekto prachy z Rakúska?

Peter Maroncik

Neposiel aj Vám niekto prachy z Rakúska?

Dnes mi volal vydesený svokor, že ma u nich hľadala polícia. Dvaja chlapi v čiernych montérkach chceli vedieť moju adresu v Čechách a keďže si ju svokor nepamätal, požiadali ho, aby som kontaktoval pána vyšetrovateľa.

  • 13. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 286x
  • 12
Prezident podľa kreatívca

Peter Maroncik

Prezident podľa kreatívca

Mám v práci jedného nesmierne kreatívneho kolegu. Otec známy český polyhistor a vzdelanec, on sám vyštudovaný na Oxforde. Okrem toho, že riaditeľuje IT, stíha aj maľovať a prekladať sonety Šejkspíra, ktoré aj zverejňuje na svojej webovej stránke.

  • 21. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 164x
  • 13
Predĺžením života k zániku civilizácie?

Peter Maroncik

Predĺžením života k zániku civilizácie?

Sem tam v tlači narazím na článok o tom, ako lekárska veda usilovne pracuje na "projekte" predĺženia trvania ľudského života.

  • 9. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 935x
  • 52
Dialniční piráti (vraj) majú po vtákoch

Peter Maroncik

Dialniční piráti (vraj) majú po vtákoch

Dnes som zas konečne stihol správy na ČT1 a tak mi pri pojedaní pirohov neunikla správa o novom policajnom fáre, ktoré sa od dneska preháňa na dé-jedničke.

  • 21. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 168x
  • 9
Ako som na Entrope uvidel české národné predsudky

Peter Maroncik

Ako som na Entrope uvidel české národné predsudky

Entropa, Entropa. Výraznejší vstup do svojho predsedníctva, teda okrem marginálnych problémov s Gazou a gazom, si naši českí bratia ani nemohli želať.

  • 17. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 412x
  • 8
reklama
Ja sa z tých finančných analytikov asi picnem

Peter Maroncik

Ja sa z tých finančných analytikov asi picnem

Byť finančným analytikom v posledných týždňoch musí byť ťažkým údelom. V starých dobrých časoch ste povedali, že HDP za kvartál narastie o x % a štvrťroka ste si hovnili, či Vám predpoveď vyjde alebo nie.

  • 29. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 445x
  • 20
Aký je rozdiel medzi Lexom a Eichmanom?

Peter Maroncik

Aký je rozdiel medzi Lexom a Eichmanom?

Pred pokusom začítať sa do nasledujúcich riadkov upozorňujem, že tento môj príspevok má nevalnú legislatívno-právnu hodnotu. Ale nejak mi to neprijde ako dôvod k zahanbeniu.

  • 24. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 893x
  • 15
O zelenom a veľkom úde

Peter Maroncik

O zelenom a veľkom úde

Ach jaj. Ani som netušil aké môže mať úskalia učenie sa angličtiny s mojím osemročným potomkom.

  • 21. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 000x
  • 5
Olympijská rekapitulácia podľa Švejka

Peter Maroncik

Olympijská rekapitulácia podľa Švejka

Nie tak dávno mi počas pohovoru ohľadom pracovnej ponuky jeden asi skúsený český manažér, mimochodom pracujúci vo firme so slovenským kapitálom, naznačoval, že niektoré charakterové vlastnosti Slovákov nemusí a snažil sa zo mňa dostať, či nimi tiež nedisponujem.

  • 28. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 763x
  • 10
České skazky o peniazoch

Peter Maroncik

České skazky o peniazoch

Dnešné Hospodárske noviny priniesli v jeden deň 3 unikátne príbehy o peniazoch, ktoré sú zaujímavým exkurzom do ..... no nič, veď ani my nie sme svätí.

  • 14. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 701x
  • 0
reklama
Pomôžem svojmu vrahovi?

Peter Maroncik

Pomôžem svojmu vrahovi?

Jeden z mojich parťákov na vojne bol človek vcelku flegmatický a s heslom mňa dokáže vytočiť len inteligent, prežil celých 18 mesiacov bez toho, aby ho niekto naštval. U mňa je to opačne. Mňa dokáže vytočiť len arogantný magor.

  • 7. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 738x
  • 3
Prepáčte, stromčeky

Peter Maroncik

Prepáčte, stromčeky

Celkom pekne ma vždy vytočí, keď v poštovej schránke vždy a znova nájdem hŕbu reklamných letákov, ktoré rovno hádžem do na tieto účely pripravenej krabice. Keď si len pomyslím, že denne sa takýchto letákov vytlačia snáď milióny a padnú na to metráky dreva. No a s týmto komplexom som sa zamestnal vo firme, ktorá sa živí vydávaním novín.

  • 5. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 677x
  • 3
Kto má origoš gučiho, nemôže byť predsa IN

Peter Maroncik

Kto má origoš gučiho, nemôže byť predsa IN

Je to len pár týždňov, možno mesiacov, čo v Prahe otvorila svoj obchod na slávnej Parížskej ulici luxusná značka Gucci. Zoznam slávnych značiek, prítomných v stovežatom meste, je vraj týmto skompletovaný. No hurá.

  • 1. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 083x
  • 5
Som frajer či úchyl?

Peter Maroncik

Som frajer či úchyl?

Tááák. Mám za sebou prvé dva týždne v novom zamestnaní po tom, ako som sa po 15 rokoch rozhodol dať zbohom môjmu predchádzajúcemu chlebodarcovi. Chcel som zmenu. A zmena to teda je. A poriadna.

  • 14. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 862x
  • 7
Pochybný ideál ženskej krásy

Peter Maroncik

Pochybný ideál ženskej krásy

Neprítomný pohľad ako po troch prebdených nociach, vytŕčajúce lícne kosti, prísny výraz tváre, cez kožu sa derúce kľúčne kosti, žiadne prsia, priehlbina okolo pupku, stehenné kosti obalené kožou a výrazné kolená.

  • 20. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 994x
  • 9
reklama
Raz nás tí Indovia zožerú

Peter Maroncik

Raz nás tí Indovia zožerú

...aj s topánkami, žiadalo by sa ešte dodať. Angličania už o tom tiež vedia svoje. Časť ich rodinného striebra - automobilku Jaguár - už vlastní indický biznismen Ratan Tata.

  • 12. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 026x
  • 3
Vraždenie áno, sexovanie nie

Peter Maroncik

Vraždenie áno, sexovanie nie

Usadám do pohodlného sedadla, do stojanu na nápoje si ukladám štvordecovú dávku koly (tzv. malú), ochutnávam prvý zo série krásne presolených popcornov a medzitým na plátne zabíjajú zlí dobrých a dobrí zlých.

  • 11. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 162x
  • 15
Kto sa dobre učil, môže dlhšie spať

Peter Maroncik

Kto sa dobre učil, môže dlhšie spať

Po dlhých rokoch, pracovne strávených v jednej a tej istej firme, som sa rozhodol podať výpoveď. Rozhodnutie vo mne bobtnalo nejaký čas a na môj vkus vybobtnalo až nečakane spontánnym spôsobom.

  • 6. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 456x
  • 7
Mať niečo v trúbkach alebo ako prežiť bez anglicizmov

Peter Maroncik

Mať niečo v trúbkach alebo ako prežiť bez anglicizmov

Je to tak. Náš rodný jazyk je čím ďalej tým viac prznený anglicizmami. Ráno sa ponáhľame do ofisu, aby sme stihli míting, na ktorom nás bos nabrífuje o tvorbe indajrekt badžetu pre ápečko.

  • 16. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 276x
  • 8
Ibi, tak ako je to s tým rasizmom?

Peter Maroncik

Ibi, tak ako je to s tým rasizmom?

Bude to už pomaly rok, čo som si na Sme prečítal rozhovor s Ibrahimom Maigom. Jedna z otázok, a zvlášť odpoveď na ňu, mi doteraz utkveli v pamäti (no, popravde, zaznamenal som si ich z historických dôvodov písomne).

  • 10. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 036x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu