reklama

O zelenom a veľkom úde

Ach jaj. Ani som netušil aké môže mať úskalia učenie sa angličtiny s mojím osemročným potomkom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Chodili sme na ňu už v škôlke (stálo nas to pekných pár tisíc), potom v prvej aj v druhej triede - a to so samými jednotkami, no a dnes sme v triede tretej a tatínek sa na vlastnej koži presvedčil, že v podstate bez akéhokoľvek pokroku.

Ako som na to prišiel? Úprimne priznávam, že tak, že po tých pár rokoch som sa dnes s dieťatom po prvýkrát učil ja. Celých 10 minút som to vydržal - bez kričania. Po ďalších piatich "emóciami nabitých" minútach som to vzdal, a to po tomto cvičení:

"Ako sa povie pero?", pýtam sa zvedavo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Hmmmmmmmm....hmmmmmmmmmmm....hmmmmmmmmmmmmmmm.....pen?", vyždíma zo seba po nejakom čase dcérenka.

"Povedz: Moje pero je zelené."

"Hmmmmm..pero??....hmmmmmmm....pen......hmmmmm....is.....moje??..........hmmm", ide to z nej ako z chlpatej deky.

Vzdávam to a ručím: "MY PENIS IS GREEN!". Ups. Usudzujem, že je čas končit. A snáď to nepočula suseda.

A keď sme už pri tých -isoch. Švagor má pätročného fagana a keď sme sa stretli pri nejakej rodinnej oslave a deti sa už zberali do postele, kvôli urýchleniu procesu ukladania k nočnému odpočinku sme navrhli, aby sa spolu osprchovali s našou osemročnou dcérenkou. Švagriná však bola rezolútne proti. Že vraj má malý veľkého vtáčika a naša dcérenka by z toho utrpela šok. Že vraj aj pani pediatrička mu hovorila, že ho budú mať dievčence rady (a že vraj na veľkosti nezáleží).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bez ďalšieho skúmania sme to teda nechali tak. Avšak ráno, keď som malého zazrel pri obliekaní sa, pochopil som švagrinine obavy. A môžem potvrdiť, že naša dcérenka by bola fakt vystavená veľkému šoku. Šoku z toho, že jej tatko má oveľa menšieho pinďúra (teda aspoň v kľude, utešujem sa :o) ako má jej malý bratranec. Asi stál malý v tom správnom rade, keď pán boh nadeľoval.

Peter Maroncik

Peter Maroncik

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  97x

Snažíme sa nájsť pravdu, a tá je vždy niekde inde. Zoznam autorových rubrík:  MANIFEST 2042Drobnosti zo životaSúkromnéNezaradenéZávažnosti

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu